Wednesday, May 12, 2010

ibu yg tercinta..

saya sayang ibu saya

xkira la apa jua status ibu di dunia ini, ibu kandung, ibu tiri, ibu angkat, semuanya hebat kerana bergelar ibu...saya sangat mengagumi semua yg bergelar ibu...
hebatnya seorang ibu...
saya akan sedaya upaya utk menghormati semua wanita yg bergelar ibu, kerana saya sangat mengagumi insan yg bernama ibu, mak, ummi, mama, n suma panggilan yg membawa erti seorang ibu..
Hormatilah mereka, sayangilah mereka.. pengorbanan mereka xternilai banyaknya.. ibu berhak utk dihormati n disayangi walau seteruk manapun mereka, sejahat manapun mereka, kerana dia adalah insan yg bergelar IBU..
Teringat saya pada wajah ibu yg tercinta.. saya terlalu menyayangi ibu saya... ibu terlalu istimewa di mata saya.. wlau bukan seorang yg berpendidikan tinggi, tp kehebatan ibu mampu mendidik kami adik beradik membuatkan saya mengaguminya....
susah payah ibu membesarkan kami, membuatkan saya terfikir mampukah kami adik beradik menjaga ibu sebaik ibu menjaga kami...
Ya Allah, jadikanlah aku anak solehah...

No comments:

Post a Comment